مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-17ورزشي

توزیع 135 فقره کمک هزینه ازدواج در گیلان


به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س)، 135 فقره هدیه ازدواج به صورت کالا به افراد تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان توزیع شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س)، 135 فقره هدیه ازدواج به صورت کالا به افراد تحت پوشش کمیته امداد استان گیلان توزیع شد.

عباس اهرابی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت یکی از رسالت های کمیته امداد می باشد، گفت: بدین منظور ستاد طرح کوثر در سطح استان و شهرستان ها تشکیل شده است.

وی با برشمردن برخی از برنامه های این نهاد همزمان با روز ملی ازدواج، عنوان کرد: اهدای بسته های جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، انجام مشاوره های فردی ازدواج به صورت تلفنی و حضوری، برگزاری مسابقات فرهنگی و اعطای هدایای فرهنگی به مزدوجین تحت حمایت و تقدیر از خیرین فعال در حوزه ازدواج از برنامه های کمیته امداد به مناسبت این ایام بود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، تجلیل از زوج های جوان دارای مهریه پایین و ارزش گذاری بر این امر پسندیده، دیدار و تجلیل از زوجین جوان موفق و نخبه در حوزه های مختلف علوم دینی و قرآنی، علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ورزشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 135 فقره کمک هزینه ازدواج در گیلان

توزیع 135 فقره کمک هزینه ازدواج در گیلان